05 februar, 2014

Nu tager du dig sammen.

Sagde jeg til mig selv for en time siden.
Nu tager du dig sammen, tager træningstøj på, og går ned og træner. Afsted. Ikke nogle undskyldninger.

Og sådan gik det til, at jeg fik flyttet mig ned i kælderen og ind i træningsrummet.

De sidste 1½ uge har jeg ikke trænet - jeg har haft så ondt i mine fødder, overbelastning givetvis, fordi jeg pludseligt begynder at bruge min krop. Og måske også lidt de lortesko jeg går i til hverdag - nogen burde finde nogle gel-indlæg.

Men jeg fik trænet. Og fik forbedringer at mærke.

Pull downs - fra at kunne tage 10 med 35 kg, 10 med 30 kg og 10 med 25 kg, tog jeg i dag 3 x 10 med 35 kg!
Push ups - tøseversionen på knæ godt nok, men gik fra 8 til 10!
Planke - også her kører vi tøseversionen, men 30 sekunder i stedet for 25.
Og så gik jeg en elastikstyrke op på øvelser for knæ!

Fremskridt er det nye sort, eller turkis.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at du tager dig tid, til at lægge en kommentar!