09 marts, 2014

Lige om lidt...

Om 12 timer sidder jeg i bilen, på vej mod andet modul.

Jeg er spændt, og nervøs.
Det jeg glæder mig mest til, er at se folk igen.
At få rytmen i måltiderne tilbage.
Og jeg glæder mig til en time-out fra hverdag, forpligtelser og opgaver. Jeg føler mig priviligeret over at blive givet 4 dage til at fordybe mig i migselv, omgivet af gode mennesker, der ikke dømmer eller kigger skævt.
Ellers som jeg ikke behøver tilskrive at de dømmer, eller kigger skævt - for nogle gange er det vidst mig, der leder efter mennesker, der kigger skævt.

Jeg trækker vejret, nyder energien, der kommer efter en gospel koncert, en træt, veltilpas energi; mens jeg tænker over hvad det egentligt er, jeg har brug for at have med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at du tager dig tid, til at lægge en kommentar!