08 marts, 2014

Vi er på vej igen...

Jeg er nedlagt af en halsvirus. Eller, ikke nedlagt på "jeg kommer aldrig op af min dyne" måden, mere på "hvem fanden har taget min energi, og hvorfor skal det gøre så ondt at spise mad, jeg er lidt ynkelig, nogen kram mig" måden.

Og lige om lidt skal vi til Brædstrup igen.

Faktisk er det lidt et kapløb mod tiden det her, for:

  • I aften skulle vi have haft gæster til Melodi Grand Prix - for første gang i 10 år, skal jeg se MGP bare med mine mænd. Det bliver sært. Må man godt drikke en drink, selv om man ikke har gæster?
  • I morgen skal jeg, sammen med gospel koret, synge til gudstjeneste i kirken. Jeg vil derned. Jeg vil synge. Jeg er stædig her. Ud over hvad der er sundt for mig.
  • Mandag morgen kl. 4.50 sætter jeg mig ned i bilen, sammen med Finn, og futter mod Brædstrup. Helst mens jeg efterlader en halsvirus i Kbh. Mange tak.
Jeg glæder mig til at komme afsted. Det bliver dejligt at komme over og få den rigtige rytme tilbage i kroppen, og efter en virkeligt god terapi session i går, fik jeg kravlet op af sumpen, kunne mærke hvordan alt det jeg havde vejet mig ned af, stille og roligt gled af og slap sit tag i mig, ligesom jeg slap mit tag i det. 
Og nu er jeg klar til at tage imod noget nyt.

Jabba the Hutt has left til building
Katrine has re-entered!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at du tager dig tid, til at lægge en kommentar!