12 januar, 2014

Fra en dyne, til jer!

En opdatering fra en dobbeltdyne! 

Jeg holder sengen i dag - jeg har gået og mentalt blameret mig med at jeg var husstands-usårlig overfor den mande-forkølelse der har hærget siden jul.
Sådan noget viser siga t være down right hybris. 

Er nu igang med at forsøge at drunke mine sorger i ingefær og Hello Kitty snot papir. Man skal ikke undervurdere hvad Hello Kitty snot papir kan gøre for humøret. 
Samtidig udtænker jeg  løsninger til hvordan jeg skal få uglet mit hår fra høstak/fuglerede/kluddermor tilbage til glat. 

Heldigvis er jeg velsignet med en ægtefælle, der er virkeligt god til sygepleje! Så jeg bliver pylret og plejet, sikkert mere end der strengt talt er nødvendigt. Men det er rart.

Eksamensugerne er gået ok, spisevanerne har desværre lidt meget, så en mission her i den lille pause mellem eksamen og nyt semester bliver at komme tilbage til den gode rutine med 5-6 måltider om dagen, og rigtigt med grønt.
Og så at komme igang med bevægelse, men mere om det i en anden post!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at du tager dig tid, til at lægge en kommentar!