01 januar, 2014

Godt nytår!

Velkommen til 2014.

Jeg håber at du er kommet godt ind i 2014 og fik fejret nytåret lige som du allerhelst ville.

Som de fleste andre, er jeg lidt underdrejet i dag. Det er lige dele at have været for længe oppe i nat, at have spist og drukket alt for godt, og så eksamens-stress.
Om 9 dage er eksamen overstået for dette semester, og forhåbentligt kommer jeg i mål med bestået i begge fag.
Men nok om ting, der gør mig hysterisk at være i nærheden af.

Lad os snakke forsæt i stedet!

Har du et nytårsforsæt? Vil du dele det med mig?

Mit forsæt for 2014 er simpelt og krævende på samme tid!
Jeg vil være bedre til at lytte til min krop. Jeg vil respektere mig selv, fysisk og psykisk. Jeg vil huske at en halv times meditation om dagen bringer balance. Jeg vil være mere modig.

I det hele taget skal 2014 handle om balance tænker jeg.

Hvad skal dit 2014 tema være?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at du tager dig tid, til at lægge en kommentar!