04 december, 2013

Onsdag i tal

Tid brugt hos lægen: 20 min
Glas blod afleveret på Lægelaboratoriet: 5, af de store.
Middagslure: 2 - jamen jeg blev vækket halvvejs og måtte jo starte forfra!!
Kg smidt siden dengang jeg vejede mest: 14,7 kg - bum.
Kg smidt siden jeg kom hjem fra Brædstrup: 3,6 kg, det går laaaangsomt, men sikkert, ned. Små skridt, små skridt.
Læbe-produkter fundet i min taske: 6 - jamen jeg ved da heller ikke hvorfor jeg slæber rundt på så mange.
Håndcremer fundet i min taske: 2 - ... nej, det har jeg heller ikke en forklaring for.
Beskeder jeg har glemt at give videre: 1 - Mor, Finn kommer ikke til oksehaler d. 13.!
Dage til vi kan flytte helt på plads i lejligheden: 9 - og så tager jeg også min nøgle tilbage
Ting jeg ikke kan finde: 3 - Doktor Forlæggesen, gider du godt flytte ud af mit hoved.
Gange jeg har haft lyst til at ondulere nougaten i køleskabet: 2 - jeg har sagt nej hver gang

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at du tager dig tid, til at lægge en kommentar!