20 december, 2013

Sukker-tømmermænd

Åh vi skal ikke have sukker og chokolade i huset. Overhovedet.

Jeg ved ikke om det var en ukonstruktiv adgang til afskaffelse af sukker i husstanden, eller om det var manglende viljestyrke, der fik mig til at falde i en pakke Dumle og bagefter i noget Quality Street, som Finn havde fået med hjem fra arbejde. Men i det røg jeg nu engang.

I dag har jeg så en eller anden afart af sukkertømmermænd. Altså hovedpine, utilpashed, manglende evne til at producere noget konstruktivt. Og lyst til mere sukker.
Jeg synes endda jeg kan se det på min hud, at den ser sådan lidt trist ud, efter sådan en omgang sukker-binge.

Jeg tænker at næste gang må jeg hellere gå mere fornuftigt til værks og give sukkeret væk, eller smide det ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at du tager dig tid, til at lægge en kommentar!