10 november, 2013

Dagen før dagen

07.50 - Er lige blevet vækket af Wonderhubby, der er vand i hans værksted i kælderen. At få styr på det, kan vi tilføje til den uendeligt lange liste af to-dos i dag.
Har sovet af lortens til, under 5 timer, er et hot hormon helvede, fordi min cyklus har besluttet at slå koldbøtter og har alt for meget at lave i dag... Nedsmeltningsfare nært forestående.

07.58 - OK, nu står jeg op.

08.14 - Har streget den første ting fra uendelighedslisten. Fremskridt!

08.55 - 7 ting streget fra uendelighedslisten... løber snart tør for nemme ting at tage hånd om.

10:42 - 14 ting streget fra uendelighedslisten, og et varmt bad. Måske listen ender alligevel. Overvejer kaffe, inkl. hyperaktiv konsekvensen. Burde nok starte med at overveje at få tøj på. Kan vidst ikke tage ud i offentligheden, som de næste punkter på listen byder, iført slidt oversize sweater og mormor-trusser. Eller kan jeg? Er underwear ikke det nye outerwear, eller er det så meget 2010? Gad vide hvor vi egentligt har gjort af mit tøj i "vi-skal-være-væk-i-4-dage-og-imens-skal-vi-også-lige-have-skiftet-facade-så-alle-rum-på-den-ene-side-af-lejligheden-skal-pakkes-sammen" kaoset...

13.19 - post-Bilka Starbucks venti gingerbread latte. Det er i den grad en kaffe dag. Kaffe, der smager af kage dag!

14.31 - færdig i Lyngby Storcenter (aka søndagshelvede). Nu udstyret med notebøger, så man ikke går ned på udstyr.

14.37 - sendt wonderhubby på Svane Apoteket. Sindssyg kø. Stakkels mand

14.38 - leger med radioen

14.38.30 - husker at jeg skal tisse.. overvejer at græde lidt over det, men beslutter at det kræver for meget energi.

14.58 - organiserer indholdet af min taske... hvor mange læbeprodukter har man egentligt brug for i sådan en hverdagstaske?

15.09 - mission apotek afsluttet, med succes, mere der skal streges på uendelighedslisten!

15.29 - De spiller The Streets i min radio - fest im Auto!

15.40 - Te hos storebror... aaah pause!

17.21 - forsøger at pakke sammen med wonderbarn - ender med at slås med Bakugan!

18.00 - efterlader Wonderbarn i bedsteforældres trygge favn... overvejer at tage ham med igen. 

18.45 - Shopper køresnacks i Netto, hvis radisser og orangerødder kan kaldes snacks.

19.17 - Indser at mit indre forsvar er oppe, fordi det er nemmere at være forberedt på at blive skuffet, end at blive såret igen... bum. 

19.25 - Raiders @ Giants på mit NFL Gamepass, mens der skrives pakkeliste og laves aftensmad.

22.04 - For hulan i hede filan, hvordan pakker man til 4 dages ukendte aktiviteter? Do tell me! For lige nu har jeg pakket 3/4 af mit klædeskab; og ladet gallakjolerne hænge... men måske jeg også skal tage dem med? 

22.47 - Opgiver alle illusioner om at pakke let... en ægte diva har alligevel altid meget baggage!

23.37 - Opgiver alle illusioner om at pakke færdig i dag... vækkeuret ringer om... under 5 timer. Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at du tager dig tid, til at lægge en kommentar!