15 november, 2013

Ting jeg har taget med hjem fra Livsstilscenteret


  1. Selvtillid, på så uendeligt mange planer. Efter 4 dage hvor jeg overgik egne forventninger, fik ros, for at have en fantastisk udstråling, for at have god stil, for at have selvindsigt og hvor jeg mærkede igen at have overskud til at give noget til andre, lytte og rumme andre, er der gået gode virkeligt gode point ind på selvtillidskontoen!
  2. Ømme muskler... Tak FysioBente, hver gang jeg løfter armene tænker jeg på dig.
  3. Forståelse for at 6 måltider om dagen faktisk virker, hvis man kan.
  4. En nedgroet negl... skal åbenbart lære at klippe lige igen.
  5. Ny energi i til det forhold jeg er i. Man ser hinanden på ganske nye måder, når man er afsted sammen på sådan et sted.
  6. Nye venner. Når man starter med at dele nogle de sider, man skammer sig allermest over ved sig selv, nogle af de ting, man ikke fortæller hverken sine nærmeste venner derhjemme, eller familien om, så binder man lyn hurtigt virkeligt stærke bånd. Og når man i tilgift er sammen i alle éns vågne timer, går det hurtigt med at komme tæt på hinanden.
  7. Små skridt. Hele hverdagen behøver ikke ændres på et øjeblik, små skridt kan udrette endnu mere, end total forandring.
  8. En IKEA pose fyldt med vasketøj
  9. En gladere Katrine!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at du tager dig tid, til at lægge en kommentar!