25 november, 2013

Forløb på Brædstrup Livsstilscenter - Modul I, dag 4

Sidste dag på livsstilscenteret.

Om morgenen kom vores blodprøvesvar - personligt havde jeg været mest nervøs for blodsukkertallene, men mine var helt fine, faktisk i den lidt lave ende.

Dernæst var der træning på bold. Jeg havde personligt ikke troet, der fandtes bolde der kunne bære mig, og overhovedet ikke holde til at jeg hoppede på den. Sådan kan man så blive så meget klogere.
Derefter var der afspænding, min nemesis! Jeg er verdensmester i at falde i søvn under afspænding, men jeg kom helt igennem, måske fordi jeg sloges med at finde en god måde at ligge på.

Vi tjekkede ud af værelserne og ind i en udskrivningssamtale, der rørte ved hvilke temaer vi havde taget til os, hvilke ting vi ville arbejde med derhjemme og hvordan vi ville arbejde med dem.
Det var på virkeligt rørende at sidde og lytte til hvad andre havde fået ud af opholdet, at mærke hvordan andres liv blev ændret til det bedre. Det lyder måske lidt prætentiøst at sige at folks liv bliver ændret på 4 dage, men det gør det. Jeg tror på at så længe man er klar på at bare lytte, så skal der nok være noget, der rører ved én.

Vi sluttede opholdet af med frokost og farvel til de ansatte - satte os ud i bilen, og kørte mod hjem - fulde af viden, og nye beslutninger om hvordan kost og livsstil skal gå hånd i hånd fremover.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at du tager dig tid, til at lægge en kommentar!