18 november, 2013

Om mandage

Normalt plejer jeg at sige at tirsdag er værre end mandag, for først om tirsdagen opdager ugen for alvor at den er igang, og prøver så at kaste alt det, den ikke nåede mandag, efter dig i løbet af tirsdag. Derfor er det ofte mandag på en tirsdag.

I dag har ugen været vågen fra start af!

Velkommen til "mandag-hold-så-op" listen!

  1. Mandag, hold så op med at få ting til at eksplodere i mine hænder... det er ikke kool når det er stablen af ny-foldede håndklæder, det er heller ikke kool når det er bøtten med knappenåle!
  2. Mandag, hold så op med at være kold, facaden er ikke tæt og det trækker!
  3. Mandag, hold så op med at skubbe mig af min cykel, når jeg prøver at komme til møde, det gør ondt, er tarveligt og i det hele taget et skide usportsligt træk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at du tager dig tid, til at lægge en kommentar!